sobota, 7 maja 2016

Stickland (tytuł roboczy)

Hej, stworzyłem tego bloga, by wrzucać proste komiksy z Jackiem w roli głównej. Po 10 odcinku przestałem wrzucać, głównie z braku czasu, ale to nie znaczy, że przestałem rysować. W międzyczasie zacząłem tworzyć grę. Jako tymczasowe grafiki (placeholdery) wykorzystałem swój "Jackowy styl". Sam nie umiem rysować, dlatego liczę, że kiedyś powstaną grafiki w innym i dużo lepszym stylu. Sam tytuł - Stickland - jest tytułem roboczym, który swą nazwę wziął właśnie od grafik.

Ogólnie Sticklandy mają być taktyczną grą RPG z eksploracją w czasie rzeczywistym oraz turowymi walkami na siatce heksów. Gracz poprowadzi drużynę bohaterów o unikalnych umiejętnościach. Podczas eksploracji będzie mógł rozmawiać z enpecami oraz wykonywać zadania, a walki sprawdzą zdolności taktyczne.

W prototypie przedstawiam walkę z przykładowymi jednostkami oraz edytor własnych pól bitew, które można potem rozegrać w trybie pojedynczej bitwy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz